Joana Martinez-Mora Manel

PRESENTATION

Soc la Joana. Professionalment em dedico al que vull i em fa vibrar.  M'encanten les persones, m'interessa comprendre-les. Tinc 2 filles preadolescents. 

En l'àmbit professional he fusionat la meva passió (la música i la musicoteràpia) amb la gran fascinació per les persones i per com funcionen des de tots els nivells (físic, corporal, mental). 

M'agrada dir que soc facilitadora de procesos de canvi individuals y d'equip.

La meva metodologia de treball es nutreix d'eines com el coaching, el Treball de processos i la  música i la musicoteràpia. 

Sempre estic oberta i atenta a noves mirades per incorporar-les en el que fagi. Obsessionada en buscar noves eines que m'ajudin a millorr com a persona i com a professional per ajudar a les persones i als equips. 

CURRICULUM

Master Musicoteràpia Esmuc

Coaching per Escola Europea de Coaching

Psicologia orientada a processo, en Insittut de Treball de Processos.

Nutricionista per Universitat de Barcelona.

 

El 2017 fundo Ressonant, consultora de procesos de canvi individuals y d'equip (lideratge, benestar emocional, cultura organiztacional, resolució de conflictes...). 
Abans i durant gairebé 20 anys he treballat en el mon de les grans organitzacions liderant equips importants en l'àrea principalment de Producció i de Persones (el tradicional Recursos Humans)
Avui, a Ressonant, combino aquesta experiència en el camp de les organitzacions i eines com el coaching o la faciiltació de situacions conflictives amb eines molt més creatives i menys verbals com la música y la musicoteràpia. 

See trainings

We use our own and third-party cookies to improve your experience and our services, analyzing browsing on our website. If you continue browsing we will consider that you accept its use. You can get more information in our Cookies Policy.

Tancar text