VEUS - Cor Infantil dels Amics de la Unió

CURRICULUM

Veus - Cor infantil Amics de la Unió neix el 1996 amb l’Escola de Música creada dins la Societat Coral Amics de la Unió de Granollers. Dirigit per Josep Vila Jover des de la seva formació, el cor de veus blanques destaca per la qualitat, l’eclecticisme i la singularitat de les seves produccions. Actualment és formació resident al Teatre Auditori de Granollers.


Veus ha participat en nombrosos festivals internacionals i ha estat premiat en certàmens i concursos. Entre els premis més recents destaquen el tercer premi al 53è Certamen Coral de Tolosa (2022), el premi Josep Anselm Clavé al millor enregistrament pels disc Els Colors del Mar (2018), el reconeixement de la Fundació Guido d’Arezzo (2017), el primer premi al 47è Certamen Coral de Tolosa (2015) i la Silver Rose Bowl del concurs de la UER Let the Peoples Sing! (2013). Durant la temporada 21-22 i 22-23, Veus ha actuat al Gran Teatre del Liceu (Conte de Nadal de Charles Dickens el desembre del 2022 per sisè any consecutiu i Macbeth el març del 2023) i al Palau de la Música Catalana, i ha compartit escenari amb artistes com Juan de la Rubia, Lluís Vilamajó i Jordi Savall.


A nivell internacional, ha estat convidat a prestigiosos festivals de Japó, Xina, Suïssa, Estat Units o França. El 2022 cal destacar la participació a Via Aeterna i també la participació en la programació estable de la Phillarmonie de Luxemburg.

Vedi le formazioni
11
giugno
2023
1.5 ore
Escola Superior de Música de Catalunya, ESMUC
Barcelona
Els secrets de VEUS
responsabile di Josep Vila Jover, VEUS - Cor Infantil dels Amics de la Unió
Secretariat de Corals Infantils de Catalunya
35,00€

Utilizziamo cookie nostri e di terze parti per migliorare la tua esperienza ei nostri servizi, analizzando la navigazione sul nostro sito web. Se continui la navigazione considereremo che accetti il ??suo utilizzo. Puoi ottenere maggiori informazioni nel nostro Politica sui cookie.

Tancar text