Corso

Lideratge per al canvi educatiu

Responsabile di Boris Mir
30 di aprile

1 Sessione | 4 ore

Barcelona, C/Padilla, 155, 08013, Edifici L’Auditori

Vedi mappa

50,00

Gestionar, millorar, innovar... a les escoles de música, significa el mateix? Transformar les escoles de música, quin lideratge necessita? Quin rol tenim els equips de docents, les direccions en aquests processos de canvi? Quines competències professionals ens calen? A la sessió de formació s'abordaran aquestes qüestions per a tenir-ne una comprensió general que ens pugui orientar en la nostra funció docent.

La sessió es desenvoluparà a travès de la lectura reflexiva, la cooperació entre els participants i la conversa dialògica.

Aquest curs està adreçat principalment als equips directius d'escoles de música i dansa, tot i que també hi pot participar qualsevol professor/a interessat/da en la temàtica proposada.  

Giornata di formazione:
  • 30/04/2022
Orario:
De 10h a 14h
Materiale necessario per partecipare alla formazione e / o raccomandazioni per gli studenti:
Bolígraf i paper.
Linguaggio:
Catalano
Scadenza per la registrazione:
29/04/2022
Contatto:
acem@acem.cat
Altri:
Preu: 30€ profesorat escoles ACEM i alumnes Esmuc i Jam Session / 50€ no socis ni alumnes Esmuc o Jam Session
Formatori
Boris Mir

Boris Mir, professor d'educació secundària.
Responsable de la formació del professorat a l'Institut Angeleta Ferrer de Barcelona, un centre experimental de nova creació.

Maggiori informazioni

Utilizziamo cookie nostri e di terze parti per migliorare la tua esperienza ei nostri servizi, analizzando la navigazione sul nostro sito web. Se continui la navigazione considereremo che accetti il ??suo utilizzo. Puoi ottenere maggiori informazioni nel nostro Politica sui cookie.

Tancar text