Curso

DONEM LA LLAUNA- curs 2025-26

Responsável por Pau Puig
Organizador: Casa de la Música
Treinamento online | 50 horas

Aquesta proposta es per a treballar ritmes de BATUCADA amb instruments reciclats a les aules de les escoles . També es pot fer servir als instituts.

NOVETATS CURS 25/26 - PER TAL DE FACILITAR LA TASCA DOCENT ESTEM AFEGIT ELS SEGÜENTS MATERIALS A CADA RITME: 

  • PROPOSTA DE SEQÜENCIACIÓ 
  • PROPOSTA DE SIL·LABITZACIÓ DELS RITMES
  • VÍDEOS DE PRÀCTICA AMB LES DIFERENTS PARTS AÏLLADES I COMBINADES.

DE MOMENT, NOMÉS DISPONIBLE AMB EL RITME SAMBA REGGAE, RESTEU ATENTS PERQUÈ ANIREM ACTUALITZANT DURANT EL CURS!


PRESENTACIÓ D'AQUEST RECURS

El ritme es un dels elements bàsics de la música. també de les altres arts en viu: dansa, circ, teatre... per aquest motiu es important treballar-lo a fons. i si es amb formats i activitats diferents, millor. Aquí ho farem... muntant un grup de BATUCADA!

El percussionista Pau Puig ha preparat 4 ritmes que podrem treballar amb els diferents instruments, per a fer després assaig general de cada ritme. Aquest recurs de La Clika està pensat com a eina de treball a l'aula.

De moment només les escoles de L'Hospitalet que ho vulguin podran participar a una trobada d'escoles a final de curs, organitzada per la Casa de la Música de L'Hospitalet, per a tocar els ritmes plegades. Però us animem a totes a sortir al carrer, a participar amb la vostre Batu de totes les festes que pugueu, que l'alumnat gaudeixi fent aquests ritmes que us proposem. Si ho voleu, també podeu contactar amb en PAU PUIG, creador d'aquests materials, per a que us ajudi a organitzar una actuació amb la vostre batu. Per a fer-ho només heu d'escriure a donemlallauna@laclika.cat

QUE NO PARI LA MÚSICA!!!!


La Clika es un projecte sociomusical sense afany de lucre de CASA DE LA MÚSICA. Amb la coparticipació de la Generalitat de Catalunya (ICEC), Diputacions, Ajuntaments i entitats culturals catalanes

Contato:
Qualsevol dubte o comentari que ens vulgueu fer del DONEM LA LLAUNA, ens podeu escriure a: donemlallauna@laclika.cat
Outras:

LA INSCRIPCIÓ AL DONEM LA LLAUNA ES TOTALMENT GRATUÏTA, i ET DONA ACCÉS IL·LIMITAT ALS RECURSOS PEDAGÒGICS D'AQUESTA PROPOSTA DE LA CLIKA

La inscripció a aquesta proposta de la Clika estarà oberta tot el curs.



Treinadores
Pau Puig

La seva passió des de sempre ha estat la percussió. Va estudiar percussió llatina i flamenc durant tres anys al Taller de Músics de Barcelona. Va viatjar a Cuba, Senegal i Brasil per a absorbir-ne els seus ritmes. Durant més de vint anys, ha estat involucrat en diferents grups de música, explorant una àmplia varietat d'estils com la percussió africana, batucada, salsa, rumba catalana, reggae o flamenc. Va formar part del grup Txarango des de l'any 2010, un grup que m'ha permès fusionar diferents influències musicals i créixer com a percussionista. Actualment, imparteix tallers i classes de percussió.  + infio: https://www.paupuig.cat/

Mais informações

Utilizamos cookies próprios e de terceiros para melhorar a sua experiência e os nossos serviços, analisando a navegação no nosso site. Se continuar a navegar consideraremos que aceita o seu uso. Você pode obter mais informações em nosso Política de cookies.

Tancar text